Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inicio  > page  > A partir del 3 d’octubre de ...
 
Lunes, 07 de agosto de 2017

A partir del 3 d’octubre de 2017 serà necessària cita prèvia per als següents tràmits sobre fiances i avalloguer:

 Obtenir informació i certificats sobre la gestió de les fiances i l’avalloguer  Ingressar una fiança  Sol·licitar la devolució d’una fiança  Tramitar canvis de titularitat


Podreu obtenir la cita prèvia a partir del 26 de setembre de 2017 per telèfon al 93 228 60 00.
Aquest servei d’atenció presencial va destinat prioritàriament a usuaris/usuàries (persones físiques) que no disposen dels mitjans electrònics per efectuar els els tràmits via telemàtica des de la web. Els canvis de titular també es poden realitzar per e-mail a fiances.ingressos@gencat.cat indicant el Número de Registre o NC de la fiança i aportant la Nota Simple del Registre de la Propietat.

Teniu a la vostra disposició l’atenció presencial que us oferim des de les Cambres de la Propietat Urbana de Catalunya, per als tràmits d’ingrés, increment, devolució i reducció de fiança.

Gràcies per la vostra col·laboració.