Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > detalls  > Es necessari obtenir cita ...
 
Dilluns, 07 d'agost de 2017

Es necessari obtenir cita prèvia per als següents tràmits sobre fiances i avalloguer:

 Obtenir informació i certificats sobre la gestió de les fiances i l’avalloguer  Ingressar una fiança  Sol·licitar la devolució d’una fiança  Tramitar canvis de titularitat


pic_170807_citaprevia

Podeu obtenir la cita prèvia per telèfon al 93 228 60 00 i al 93 295 44 10.
Aquest servei d’atenció presencial va destinat prioritàriament a usuaris/usuàries (persones físiques) que no disposen dels mitjans electrònics per efectuar els tràmits via telemàtica des de la web. Els canvis de titular també es poden realitzar per e-mail a fiances.ingressos@gencat.cat indicant el Número de Registre o NC de la fiança i aportant la Nota Simple del Registre de la Propietat.

Teniu a la vostra disposició l’atenció presencial de les Cambres de la Propietat Urbana de Catalunya (sense cita prèvia), per als tràmits d’ingrés, increment, devolució i reducció de fiança.

Gràcies per la vostra col·laboració.